yandex-metrica-nedir
helloworld
Temmuz 04, 2022 Dijital Reklamcılık 0 Comment

Google Analytics gibi e-ticaret sitenizin performansını ölçümleme konusunda birçok özellik sunan Yandex Metrica, işletmelere kimi zaman Google Analytics’in sunamadığı verileri sunarak farklı stratejiler geliştirebilmelerine olanak tanımaktadır.Yandex Metrica yeni satış stratejileri belirlenmesine olanak tanımaktadır. Ziyaretçi davranışlarını mükemmel bir şekilde analiz eden Yandex Metrica, Google Analytics’ten daha gelişmiş raporlamalar da sunabilmektedir.

Yandex Metrica İle Şu Verilere Erişilebilir;

Hangi arama terimi ile siteye ulaşıldığına varıncaya kadar birçok kapsamlı raporlamaya Yandex Metrica sayesinde sahip olabilirsiniz.

Hangi ülke, il ve ilçeden giriş yapıldığına,

Yaş aralığına,

Hangi kaynaktan gelindiğine,

Sitede kaç dakika zaman ayrıldığına,

Hangi sayfaların gezildiğine,

Hangi tarayıcı ile giriş yapıldığına,

E-ticaret dönüşüm verilerine,

Form doldurma ve sipariş tamamlama gibi hedeflere,

Hangi arama terimi ile siteye ulaşıldığına kadar birçok kapsamlı raporlamayı Yandex Metrica sayesinde sahip olabilirsiniz.

Yandex Metrica entegrasyonu ile sunulan Webvisor hizmeti sayesinde sipariş dönüşüm oranlarını yükseltebilmek için farklı stratejiler belirleyebilirsiniz. Yandex Metrica’yı öne çıkaran bir başka özellikte ısı haritasıdır. Isı haritası sayesinde kullanıcıların site üzerinde tıkladığı alanların tespit edilmesi sağlanır. Bu sayede en çok tıklatılan alanlara en az satışı gerçekleşen ürünün koyulması ürünün satış performansını yükseltebilecektir.

Yandex Metrica’yı Ticimax altyapılı e-ticaret sitenize oldukça kolay bir şekilde entegre edebilirsiniz.Yandex Metrica paneli üzerinden alınan izleme kodunu admin panelinizde yer alan dijital pazarlama alanına ilgili etiketi eklemeniz halinde e-ticaret siteniz ile alakalı olarak kapsamlı Conversion Rate, Hedef Kitle nindavranış sonuçlarını raporlamaları çok kısa bir zaman içerisinde elde edebilirsiniz.